|
Příspěvky do publikací
USAHuman-Computer Interfaces and Interactivity: Emergent Research and Applications.IGI Global, Hershey, USA, 2014, pages 102-117. ISBN10: 146666228X Editors: Pedro Isaías (Universidade Aberta (Portuguese Open University), Portugal) and Katherine Blashki (Noroff University College, Norway) Chapter 6 Including Dyslexic Users in the Early Design of the LITERACY Portal Autors: Renate Motschnig, Domink Hagelkruys, Ján Struhár, Kamila Balharová ČRDěti se specifickými poruchami učení.in Bittmannová l. a kol. Speciálně pedagogické minimum pro učitele. Pasparta: Brno, 2018. ISBN 978-80-88290-14-8 Literacy jako mezioborová intervence pro podporu inkluze. in Vojtová, V., Červenka, K. Intervence pro inkluzi. Masarykova unverzita: Brno, 2013. ISBN 978-80-210-6645-8 Život rytíře vydáno ve sborníku: Informace České společnosti "Dyslexie" pro školní rok 2011 - 2012. Tobiáš, Havlíčkův Brod, 2011, str. 23-24. ISBN 978-80-7311-122-9 KamiNet - výukové stránky především pro žáky se specifickými poruchami učení vydáno ve sborníku: Informace České společnosti "Dyslexie" pro školní rok 2010 - 2011. Tobiáš, Havlíčkův Brod, 2010, str.11 - 17. ISBN 978-80-7311-117-5 Vzdělávání dětí s poruchami učení na 1.stupni ZŠ Recepty na zajímavé hodiny českého jazyka a literatury pro 2.stupeň ZŠ a víceletá gymnázia. |