Curriculum vitae
 

PhDr. Kamila Balharová


 
 

Vzdělání:

2008
2.9.2008 ukončeno rigorózní řízení na Univerzitě Karlově - Pedagogická fakulta, katedra speciální pedagogiky. Absolvování státní rigorózní zkoušky a udělení titulu "doktor filosofie" (PhDr.)
Název rigorózní práce: Využití internetových stránek KamiNet ve výuce jazyků u žáků se specifickými poruchami učení.
Praktická část zveřejněna v časopise Ikaros
 
2001
Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
magisterský studijní program: Speciální pedagogika - obor učitelství pro 2.stupeň speciálních základních škol, základních škol, speciální pedagogika - český jazyk
Speciální pedagogika - psychopedie, logopedie
 
1988
Střední pedagogická škola - obor vychovatelství - doplňková maturitní zkouška
1983
Gymnázium - zakončeno maturitou
 

Expertní týmy a odborné skupiny:


Členka celoevropského výzkumného projektu LITERACY financovaného Evropskou komisí v oblasti informačních a komunikačních technologií v rámci programu RP7. Expert na adaptaci online nástrojů pro dospívající a dospělé dyslektiky.
 

Národní ústav pro vzdělávání - Odborná skupina pro podporu vzdělávacího oboru český jazyk a literatura: od května 2012
VÚP - Expertní tým oboru didaktiky českého jazyka a literatury: květen - prosinec 2011
 

Školení a kurzy:

Specializované kurzy
13.4.2016 Právní vědomí pedagogických pracovníků - Prevalis, akreditace MŠMT 17128/2015-1-538
9. - 10.10. 2015 Transakční analýza TA101 - SENA MŠMT 6842/2015-1-335
30.9.2015 Dny prevence - Prevalis,SPPZ, Společně k bezpečí, akreditace MŠMT 21650/2013-2-565
srpen 2015 Certificate of attendance LPAD - B Training. Module 1 a 2 - The Feuerstein Institute
7.5.2015 Rozvoj osobnostně sociálních dovedností pedagogických pracovníků - Prevalis, akreditace MŠMT 30254/2014-1-794
20.3.2015 Metoda Instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina Základní I. - Centrum kognitivní edukace, akreditace MŠMT 38 260/2012-201-669
12.1.2015 Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole - ZŠ Táborská, Praha, akreditace MŠMT 29879/2014-1-861
5.12.2014 ACFS - zaškolení v užívání diagnostického nástroje - Občanské sdružení Dys-centrum, akreditace MŠMT 16664/2014-1-477
8.10.2014 Právo ve škole - dílna - Mgr. Michaela Veselá, akreditace MŠMT 27 320/2012-25-201-506
22.8.2014 Čtením a psaním ke kritickému myšlení - letní škola - Kritické myšlení, akreditace MŠMT 12309/2013-201-265
15.8.2014 Metoda Instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina Standard I. - Centrum kognitivní edukace, akreditace MŠMT 38 260/2012-201-669
22.5.2014 Já na to mám! Program rozvoje učebních strategií pro studenty SŠ s dyslexií - Občanské sdružení Dys-centrum, akreditace MŠMT 2305/2013-201-26
10.12.2012 Romské dítě ve škole - Prevalis o.s., akreditace MŠMT 32 859/2010-25-794
16.5.2012 Možnosti podpory žáků se specifickými vzdělávacími potřebami - Prevalis o.s., akreditace MŠMT 3349/2011-25-93
15.3.2012 KUMOT - supervize - KUPROG, akreditace MŠMT 29 321/2009-25
30.12.2011 Krizová intervence v prostředí základní školy - Prevalis o.s., akreditace MŠMT 32 869/2010-25-794
20.6.2011 lektor projektu E-Bezpečí pro žáky. Projekt je realizován Centrem prevence rizikové virtuální komunikace Pedagogické fakulty Univerzity Palackého ve spolupráci s dalšími organizacemi.
27.11.2010 Sfumato - Splývavé čtení - ABC Music, akreditace MŠMT 19 257/2008-25-337
24.3.2010 Dyskalkulie - reedukace mladší a starší školní věk - Občanské sdružení Dys-centrum, akreditace MŠMT 4128/2007-25-19
12.2.2010 Metody vyučování čtení - Občanské sdružení Dys-centrum, akreditace MŠMT 4128/2007-25-19
11.2.2010 KUPOZ - supervize - KUPROG, akreditace MŠMT 29 321/2009-25
9.12.2009 Lezení - základ grafomotoriky - Občanské sdružení Dys-centrum, akreditace MŠMT 4128/2007-25-19
5.6.2009 Předškolák a malý školák školní klima a programy primární prevence - PPP pro Prahu 7 a 8, akreditace MŠMT 20 787/05-25-230
15.5.2009 Metoda dobrého startu - Občanské sdružení Dys-centrum, akreditace MŠMT 10 734/2006-25-135
14.5.2009 KUPREV - Občanské sdružení Dys-centrum, akreditace MŠMT 21 077/05-25-196
20.11.2008 KUMOT - Občanské sdružení Dys-centrum, akreditace MŠMT 21 077/05-25-196
2.10.2008 KUPOZ - Občanské sdružení Dys-centrum, akreditace MŠMT 21 077/05-25-196
3.10.2006 Obrázkový test profesní orientace - Institut PPP Praha 9
8.11.2006 Sociometricko-ratingový dotazník - Institut PPP Praha 9
29.-30.11.2006 Seminář na téma: Feuersteinova teorie strukturálně kognitivní modifikovatelnosti a zprostředkovaného učení, problematika supervize. Právní problematika integrace. Dynamické vyšetření učebního potenciálu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami LPAD.
 

Specializované konference a semináře
15.4.2016 Konference Škola jako místo setkávání aneb učíme se pro život, ne pro školu - FF UK Praha akreditace MŠMT 672/2015-1-178
26.11.2015 Konference Dyskorunka aneb dyslexie od dětství po dospělost - co nám bere, co nám dává. - Dyscentrum, akreditace MŠMT 16664/2014-1-477
3.10.2015 Kognitivní pojetí vyučování matematiky - IV. mezinárodní konference, COGITO
17.4.2015 Konference Škola jako místo setkávání aneb učíme se pro život, ne pro školu - FF UK Praha
22.11.2014 Zkušenost zprostředkovaného učení - Centrum kognitivní edukace
23.5.2014 Od zápisu do zahájení školní docházky - Logopedická společnost Miloše Sováka
1.6.2010 Přednosti a rizika integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole - odbor školství, mládeže a tělovýchovy MHMP
19.4.2010 Konference v rámci programu celoživotního vzdělávání - Škola jako místo setkávání - Univerzita Karlova
 

Dramatická výchova:

2003 - 2004 kurs Drama-příběh-učitel v rozsahu 80 hodin, akreditace MŠMT 29 430/2003-25-173
25.září 1999 - Dramatická výchova ve škole v rozsahu 50 hodin v Jičíně, pořádalo Sdružení pro tvořivou dramatiku spolu s Katedrou výchovné dramatiky DAMU, akreditace 1997/99-20-58
1996 - Celoroční kurz „Dramatická výchova v základní škole“ v rozsahu 215 hodin
1995 - cyklus Tvořivá dramatika - organizovalo Pedagogické centrum, Praha 1
 

Jazykové vzdělávání:

Primary Teacher´s Academy - pořadatel Oxford University Press, Jungmannova 31, Praha 1:
1. 27.1.2004 What Makes a Good Lesson for Young Learners, akreditace MŠMT 32 851/2001-25-204
2. 6.4.2005 Beginning Writing, akreditace MŠMT 19 118/2004-25-117
3. 18.5.2005 Assessing Young Learners, akreditace MŠMT 19 118/2004-25-117
4. 8.6.2005 Beginning Reading, akreditace MŠMT 19 118/2004-25-117
5. 13.10.2005 Teaching Writing, akreditace MŠMT 19 118/2004-25-117
6. 30.5.2006 Vocabulary in Action, akreditace MŠMT 19 118/2004-25-117
7. 13.5.2006 Conference for Primary School Teachers, akreditace MŠMT 19 118/2004-25-117
Zakončeno certifikátem: This is to certify that Mgr. Kamila Balharová has successfully completed the Oxford University Press Primary Teacher's Academy - ukončeno dne 13.6.2006
 
8. 28.2.2007 Realizace ŠVP, akreditace MŠMT 10845/2006-25-181
 

Konference anglického jazyka:

2008
26.4.2008 Project Conference, pořádala Oxford University Press - akreditace MŠMT 10845/2006-25-181
 
8. konference k využívání nových technologií ve výuce cizích jazyků 1.2.2008 v Kutné Hoře (č.j.10694/2006-25-122) - pořádala Asociace učitelů angličtiny
 
2007
Vzdělávací akce projektu Motivací k metodice: Téma Cizí jazyk 13.11.2007, pořádala Asociace pedagogů základního školství v rámci projektu ESF
 
11.5.2007 English for Primary Teachers Conference, pořádala Oxford University Press - akreditace MŠMT 10845/2006-25-181
 
2006
9.6. 2006 Conference on Teaching Very Young Learners, pořádala Oxford University Press - akreditace MŠMT 10845/2006-25-181 - pořádal Oxford University Press
 
6.konference k využívání nových technologií ve výuce cizích jazyků 2.2.2006 akreditace MŠMT, pořádala Asociace učitelů angličtiny
 
2005
5.konference k využívání nových technologií ve výuce cizích jazyků konaný v Kutné Hoře- pořádala Asociace učitelů angličtiny 24.3.2005 akreditace MŠMT 19 064/2004-25-65
 

Informační a komunikační technologie:

12.9.2002 Certifikát o absolvování testu Z
2.1.2004 Úvodní modul Školení poučených uživatelů číslo 66-370/2003
11.10.2005 Volitelný modul číslo 2 PL-340/2004 Publikování na internetu
9.3.2005 kurs S DVPP - Multimediální tituly pro jednotlivé skupiny předmětů - interaktivní tabule 024/2005
2.5.2006 Volitelný modul číslo 010-pt-338/2005 ICT ve výuce českého jazyka a literatury
Znalosti z oblasti IS/IT:
Windows XP, Linux - kompletní uživatelské znalosti
MS Office, Open Office
Tvorba www stránek - HTML
 

Různé:

1982 - instruktorský kurs Ústřední školy ČSČK v Líšnu - oprávnění vykonávat funkci zdravotního instruktora
1996 - praxe na malotřídce v Jinočanech - 12 hodin
 

 
Home